Vampyrinfluenser, semlefrestelser & maskuliniteter!

Så är vi då framme vid det kritiska skedet. Domen. Ställningstagandet. Efter att jag slutligen har trätt in i Twilight-världen: vad tyckte jag om filmen?!?! Lite kul hur den filmen har förmågan att dela upp folket (den yngre delen) i två läger, de som älskar respektive de som hatar den. Men ja, som sagt, dax för mitt statement...oooooooooooch...........................I liked it!! Hur underbar känsla som helst, lite omöjlig blandning av dystert mörker och mysig romantik som funkar underbart ihop! Att en vampyrfilm kan va så vackert romantisk trodde jag inte! Idag har jag jobbat, undvikit att äta semlor trots att ett 40tal hägrade precis framför ögonen på mig samt pluggat inför veckans seminarium om maskuliniteter.


Oh yes, detta gjorde slutligen min dag: Linda Rosings dejtjakt går att se på kanal5.se - jag som trodde jag hade gått miste om premiären!


Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe jag tyckte nog ingenting om den filmen.. eller jo mest att folk övereragerade och det va som en epidmi som alla bloggarre fått betalt för att skriva upp den! helt ok inte mer...





blir nog göteborg för mig v10 på helgen! då då!

2009-02-24 @ 23:24:44
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Zäta

haha ja hoppas rosing hittar sin rätte då ;)



ja precis de flätade hårbanden är nog menade som så kallade hippieband :)

2009-02-25 @ 00:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: anna

en jäkla tur för dig att du gillade filmen ;) haha



jadujag har inte så br akoll på namnen från igår, men adrian var ju lite söt. men han den där latinon är ju hur kul som helst! och han som dansar sexdansen haha fy fan! det här ska bli kul att följa! :)

2009-02-25 @ 06:53:42
URL: http://addspirit.blogg.s
Postat av: mamma

Hej gumman, jag vet inte vad det är för film du pratar om, men mycket åsikter om den har du tygligen. Vad tycker du jag ska göra med din vinst? Ha det kanon, var rädd om dig och LYCKA till ikväll med inköpet. Puss puss ppuss

2009-02-25 @ 08:12:44
Postat av: Hanna

Mamma: Känner att jag har svårt att ta ett beslut i lotto-frågan, vet inte, va tycker du?? :) Va tycker du om skorna i mitt inlägg, snygga va? Å billiga! E väl den där nya skobutiken som öppnat på Baronen - tänkte om du kanske har vägarna förbi, hehe Puss!

2009-02-25 @ 13:50:28
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: marie

ja, det är lika bra att planera in ledighet så man inte missar det.

haha, då fick du se fröken rosing då :) vad tyckte du om det? kan bli lite hat/kärlek till ett sånt program.

2009-02-25 @ 21:51:34
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0