Utklädd till flickan i The Ring

Snart dax för Halloween-helg! Klart d blir party! Dock inte av Halloween-maskerad-karaktär, men jag började ändå fundera lite på VEM jag skulle spöka ut mej till ifall d hade varit så...Flickan i The ring hade d fått bli, me kritvitt ansikte, svarta sotade ögon å så långt, svart stripigt hår hängandes i ansiktet...sen nån vit blodig, nerjordad särk på mej, brrr...blir mörkrädd bara av å tänka på henne...Jävulskt om utklädnaden skulle lyckas så bra så jag blev asrädd varje gång jag skymtade mej själv i spegeln - den här tjejen e lixom d läskigaste jag vet! Kanske att d rent av kunde va bra för bearbetningen av världens läskigaste skräckfilm (enligt mej) om jag för en kväll fick VARA den person jag som fruktar mest? Ähh, jag vet inte, nu e d ju ändå inte aktuellt utan d blir typ blont, lockat hår, volangkjol å klackar till helgen...men de svarta, sotade ögonen funkar nog även då =)


Ja, bilden e pytteliten å lika tur e väl d, tyckte d var jobbigt nog å surfa runt på The Ring-sidor å tvingas kolla in scenerna


Kommentarer
Postat av: anna

vafan hanna! nu kommer jag få mardrömmar i flera veckoer. hade lyckats förtränga hur hon ser ut i mitt huvud men tack för att du fräschade upp det ;)



ja fika senare än tolv låter perfa. och ja du måste se bonde!

2008-10-30 @ 16:06:28
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

ja idol + fest gör vi grymt bra ju! :D

2008-10-30 @ 20:35:47
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0