Sjösjuk festar på båt

Japp, utgång å dans blev d igår - på en båt (min sjösjuka till trots). Dock låg den ju stilla, men lutade rejält åt vänster, så höll man inte i sig slogs man lätt åt d hållet. Kul dansnatt blev d tills de stängde å vi rivit av även den sista tryckarlåten.

Förfest med 2-rätters-middag blev d tidigare på kvällen (lövbit, klyftpotatis, bearnaisesås, kryddsmör + chokladmousse med hallon - klassiskt). Därefter höjdes temperaturen då Guitar Hero plockades fram. Oj, va svårt å hålla så många olika saker i huvudet samtidigt, e min kommentar till d spelet! Ser man sedan på bilden här nedan kan man ju ifrågasätta min gitarrstil...inte nog me att jag var för dålig för att ens få spela färdigt låten(!) - jag ser inte ens gitarrsnygg ut när jag gör d - vad gör den uppe under hakan lixom?!

Kvällen i bilder (klicka på dem för förstoring)












Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Haha. Kanske är så att det finns en liten skillnad mellan elitsatsande och motion? :) Men träningsdagböcker är alltid bra! :D

Jag har två själv.

2008-10-12 @ 13:08:11
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: mix

2008-10-12 @ 14:16:44
Postat av: kix

hej hanz! Vad fint du uppdaterat om i helgen! Har sitter jag på bussen med lyxigt internet och surfar på min iPod touch (som tyvärr inte här svenska bokstäver. Höhö, den kunde visst fixa det i alla fall, guttans! Jag har fått en egen lyxig stol. Det sitter ett par bredvid mig som hånglar jättehögt! Här musik på men hör ändå. Suuuuuuck! Det var skoj i helgen, får ses snart igen! Massa puss!

2008-10-12 @ 14:22:53
Postat av: Hanna

Åhh kix, jag svarar dej här eftersom du inte har nån egen blogg (än i alla fall, hehe) Haha, inte nog me att de hånglar alltså; de gör d jättehögt oxå??!! Så lyxbussen e en succé? Får väl bli att jag testar den sen då, för nu får vi ta å planera in sthlm/lund-besök, tycker jag! Puss!

2008-10-12 @ 14:28:37
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Mädz

Ojoj, här gäller det minsann att hålla koll på Zubble-bloggen annars kommer man efter med flera dagar!! Fina kort från helgen, men skulle vilja se ditt gitarrkort i stort det med, HAHAHA! Sthlm/Lund besök måste planeras in snarast! Whii! Puss!

2008-10-14 @ 18:34:49
Postat av: Hanna

Mädz; va roligt me kommentarer från dej oxå! Jo, som bloggare gäller d ju å ligga i å uppdatera flitigt! ;) Haha, just mitt kort blev d nåt galet me så att d inte går å förstora, hoppsan, hehe...inte så att jag har jobbat ihjäl mej för att försöka åtgärda just d felet ;) Puss!

2008-10-14 @ 22:30:05
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0