Inplanerad vännertid!

Nu e ju hösten här (å snart vintern - november räknar jag helt klart som en vintermånad!) å vad behöver den inte fyllas med mer än sina nära & kära & underbara vänner?! Så Carin: helgen du föreslog kör vi på - den e redan inskriven i kalendern! D blir grymt, klura redan nu på vad du vill hitta på!
Kicki & Madde
: stockholmsbesök i december lr? Ta julmarknaden på grönan d här året? Jag svarar er så här istället för sms, eftersom jag inte har några pengar på mobilen. Gäller å planera så vi hinner träffa varann våra olika städer till trots!

Haha, ser ut som om vi vore ett helt gäng, men d e bara för att jag själv skulle va me på varje foto ;)

♥Puss & gonatt!♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman. Du har fortfarande svårt med tiden förstår jag, jag har kommit tillbaka väldigt snabbt. Det är bara att tacka och ta emot. Var hos Oskar o Marie och åt jättegott igår. Dessutom fick vi en kanonfin korg med mycket fina delikatesser i. nu måste du fixa till din telefon så vi kan rin ga. Lasse chattade med er igår förstår jag. Det ligger väl kvar här i datan så det ser ut som det är du som svarar ellr? kan inte sådant. Verkar som ni har mycket roligt framför er i höst, det låter kul, det är ni värda många gånger om. Ha det kanon. Puss från mamma

2008-10-30 @ 09:13:02
Postat av: Hanna

Mamma: ja jag fick ditt smsm igårkväll men har inga pengar att svara med, vill ju inte fylla på mobilen när abonnemanget SNART (förhoppningsvis!) ska börja gälla - har ju inte kommit igång än, å jag har heller inte hört nåt från dem, suck. Haha, asså VEM chattade lasse me å mina vägnar?! Jag har misstänkt att jag fortfarande e inloggad på msn där, bad jens fixa ut mej därifrån, d kan ni väl ordna så inte folk skriver dit i tron om att jag e online. Puss!

2008-10-30 @ 09:33:45
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej igen. Jag tor det var Marie han pratade med .

Ska be jens logga ut dig när han kommer förbi.

Han har så vansinnigt mycket att göra här och många att besöka mm. Här är det riktigt höstväder idag. Ha det bra. Puss

2008-10-30 @ 12:05:14
Postat av: anna

ja du är inne lite titt som tätt på msn när jag vet att du inte kan vara inne. klurigt det där hehe. så nu skriver jag inte alls till dig, så du vet. du får skriva till mig :)

2008-10-30 @ 19:37:24
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Kix

Jaaa! Kom i december, perfekt, så julmyser vi!! Hoppas ni får det skoj ikväll med idol å grejjer. Jag har försökt komma i Halloween-feeling å karvat ut en pumpa :) Puss!!

2008-10-31 @ 23:37:58
Postat av: Hanna

Kix: Skoj, skoj! Jag kan ju typ vilken helg som bara d planeras in i lite god tid så jag inte tar på mej jobb då, så bestäm nåt ni!

2008-11-01 @ 13:26:36
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0