Gomorron!

Sitter på jobbet där allt e upp å ner för att golven bonas, ujuj, flera skrivbord intryckta på ett å samma kontor samt en surrande bonmaskin i örat, hrm...Varit uppe sen 05.45...måste åka 3 olika linjer för å ta mej till jobbet å redan under första vagnresen uppstår stopp i trafiken å därmed spräcks min transportplanering, suuuuck, kommer försent till jobbet...inte jätterolig början på den här dan...tur då att jag har skapat mej en blogg där jag kan ösa ur mej min frustration ;) Dock mindre roligt för andra å läsa kanske, så d får räcka så nu...för den här gången...

För övrigt lämnas ingen tid åt slumpen idag, den e fullplanerad; jobb nu fram till 16, möta upp Anna (vän å numera bloggmentor, hehe) på stan, vandra hem till henne, fixa lite me min bloggdesign, bunkra upp mp3n me nya låtar å däreftter filmkväll, sedan somnar jag nog gott!

Skrev ett inlägg igårkväll som aldrig publicerades, hrm, störigt...där pyste visst ytterligare lite frustration ut...jaja...back to work.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det är bra Hänz! Nu hoppas jag du skriver flitigt så jag kan använda din blogg till att inte ta hand om min disk heller, hehe. Imorron ses vi, tjohoooo!!! Puss!

2008-10-09 @ 21:05:20
Postat av: anna

så himl abra det blev du! jag är sååå nöjd :) hoppas du kom hem okej, nu sk ajag sova, godnatt och tack för ikväll!

2008-10-10 @ 00:51:30
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0