5 sanningar om mej...

Ok, jag antar Annas utmaning å "avslöjar här 5 sanning om mej själv":

♣ Min favoritfärg e olivgrön så därför består min lilla lya i stort sett av just den nyansen av grönt + vitt vad gäller inredningsdetaljer

♣ Jag kan va fruktansvärt mörkrädd å drar mej därför för att se på skräckfilmer, men om jag väl råkar hamna framför en sådan blir jag som fastnaglad (mest av skräck än av engagemang kanske) å ser promt klart den å kan tycka att den e riktigt bra skräckgenre-mässigt, men sen ångrar jag mig grymt mkt efteråt, då jag får dras me den läskiga tjejen/clownen/mumien eller vad d nu har handlat om i fleeeera år efteråt (värst hittills e helt klart tjejen i  The ring - aldrig mer!)

♣ Jag avskyr att inte kunna saker, kvittar i stort sett vad d e, så hellre att jag skiter i att försöka än att pröva och riskera att göra d dåligt - i alla fall om d e inför en massa folk som jag inte känner mej helt bekväm med.

♣ Mina favorittryck på saker å ting e cupcakes och flamingos (men började just fundera på varför jag inte har några saker me just de trycken på? Måste letas upp!)

♣ Mina intressen som barn var att dansa (blandad pardans så som bugg, foxtrot, cha cha cha + disco freestyle som d så häftigt hette, hehe) & spela piano (tog pianolektioner i säkert 6-7 år, men nu har jag inte ens slagit på en tangent på åravis. Undra om jag fortfarande kan spela nåt?)

Jag & brorsan long time ago - känner man igen mej? =) E den här typen av
tavlor man hittar hemma hos föräldrarna, hehe

Kommentarer
Postat av: Mädz

Hehe, det är kortet känner man igen! Bra att du ger lite julklappstips oxå! Har redan börjat slipa på listan... snart är det jul igen!=) PUss

2008-10-15 @ 08:57:44
Postat av: Hanna

Mädz: Ja julklappar ja, ujuj, å födelsedagspresenter, den här gången e d jag som ska ha den finaste(dyraste), hehe ;)

2008-10-15 @ 10:20:10
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Cax

Å om nu cupcakes e favvo tryck, införskaffade mig Leilas nyaste :A piece of cake å där i e det helt grymt snygga muffins, hur många som helst som man kan göra å de e så fina att titta på jag håller med!!

2008-10-15 @ 11:01:17
Postat av: Hanna

Cax: åhh, Leila e ju helt underbar bara hon å sen d hon lagar/bakar, mmm! Ja men jag älskar lixom själva cupcakes-bilden finns ju på kläder, smycken, porslin etc - gottigt å vackert!

2008-10-15 @ 11:09:27
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Cax

Kolla in bilden/na jag tillägnade dig på fejjan från leilas grymt goda!

2008-10-15 @ 11:52:59
Postat av: Hanna

Cax: gud va fina!! Men du har fotot på Leilas bilder av SINA cupcakes va?? Hur e d me din rygg nu förresten??

2008-10-15 @ 12:15:46
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0