Sex-bonden partytrixar?


Matt, svälld & bukstinn, men ändå rätt belåten, sitter jag så slutligen hemma i min egen soffa denna onsdagskväll. Shit va jag e trött efter en heldag på jobbet + matlagning & bondekväll me endast 3 timmars sömn föregående natt. Skönt å ha sängen på tryggt avstånd just nu. Kvällens hån- och skrattattack stod Magnus aka. sex-bonden (mediernas påhitt, INTE mitt) för när han me lite allvarlig min försöker skapa en seriös stämning runt sig själv då han vill visa att han faktiskt har en djup sida oxå. Han verkar fullständigt uppriktig i sitt försök att övertyga tittarna om att han inte ENBART e en partytrixarnas man, hahaha, ingen risk magnus att vi trodde d, ingen risk! Avnjöt en supergod middag framför bönderna beståendes av fisksoppa, hembakat lingonbröd (hurtbulle) & blåbärspaj med vaniljsås. Allt som återstår nu e bara en lång natts sömn så hoppas jag att jag har återhämtat mej från helgen.

♣Gonatt! Imorrn bör d bli lite tätare uppdateringar!♣

Kommentarer
Postat av: anna

godmorgon! men vadå menar du att magnus INTE är en partybonde? ;)

2008-11-13 @ 09:48:39
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Katja

Godmorgon! Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-13 @ 09:52:37
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

hej sötnos! :) hur är det med dig?

puss!*

2008-11-13 @ 10:30:33
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0