Lektanten ska sova nu...

På plats i min skrivsbordsstol igen, den här gången kolsvart utanför fönstret samt regnsmatter på rutan, lite höstmysigt! Idag har d umgåtts med, lekts, busats, lästs sagor för å underhållits två små söta kusinbarn på 4 & 2 år - ingen helt lätt match, även om vi var 3 vuxna på 2 barn, hehe. Jag tycker d e riktigt mysigt å roligt å leka me dem, men som den 25-åring jag ändå e (snart iaf) får jag ta lite pauser då å då å sätta mig å snacka me deras mamma (min kusin) lite. Minstingen hade fått ny vit pälsbasker + klarröd kappa å hon var så fin och flugsvampslik i sin nya outfit! ;)

Efter d att jag kom hem till pappas igen har jag suttit i soffan och äckelgottat mig åt all dramatik som sänds på TV4fakta - älskar den kanalen, men har den tyvärr inte själv. Ikväll sändes ett dubbelasvnitt om stora förvandlingar vid skönhetsoperationer, före- och efter, mkt underhållande och äckelförtjusande! "Uääähh, så äckligt!", skriker jag å kniper ihop ögonen OCH slår händerna för ansiktet för att riktigt gardera mig från å se, men sekunden senare, när jag egentligen vet att läkaren fortfarande e inne i magen å rotar fram fett/filar ner näsbenet/trycker in implantat, så kikar jag fram igen - för jag vill ju inte missa nåt å d e en viss äckelblandad förtjusning över d hela, d ska erkännas. Makabert!

På tal om d (skönhetsoperationer + makabert) kollade jag just in Brittans nya video på youtube; Womanizer. E d inte lite VÄL mkt bastu-ålande?! Dock dömer jag inte ut den, kommer säkert stå överst på playlisten på nästa fest - om jag känner oss rätt, hehe.

Nähä, gonatt för mej!
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cax

jo jag håller med mkt ålande i bastun men låten sätter sig på minnent tycker jag!

2008-10-16 @ 23:33:34
Postat av: anna

videon är riktigt överdriven men låten är ju lätt ett måste på nästa fest :)

2008-10-16 @ 23:44:08
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

japp nästa lördag smäller det! ska bli grymt :) nu sk ajag snart åka till halmstad och jobba, helt själv, det du!

2008-10-17 @ 07:45:42
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Erica

Fattar inte varför man vill plastikoperera sig egentligen, då man kan vara nöjd som man är. ;p

2008-10-17 @ 09:19:47
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0