Good morning sunshine!

Sov betydligt bättre inatt, även om jag gick å la mig sent. Var lixom sjukt trött runt 22, men då rann tiden iväg vid bloggen å sen blev jag övertrött å kunde inte alls tänka mig å gå å lägga mig så runt 02.30 kanske jag somnade...

Nu for jag precis upp för å kasta mej mot dörren när jag efter viss betänketid kom på att d var  ett sms till mej som lät, heh, inte van vid de nya signalerna än å meddelandesignalen låter precis som en dörrklocka. Stör mig grymt mkt på att ha en ful jazzlåt eller vad d e som ringsignal, måste ändras, herregud, så kan man ju inte gå omkring! ;)

Idag ska jag skjutsas bort till pappa - ut på landet - ut till farmen =) Hur många djur e d som springer omkring där nu...? 2 hundar + 3 katter, tror jag bestämt...Mamma ska köra mig så fort hon kommer hem från frissan. Hon hade laddat i flera dagar nu för att gå å totalt byta hårfärg, men nu fick jag ett mess om att d måste ske stegvis å att d inte e klart förrän till jul (hoppas hon kommer hem innan dess i alla fall, heh)

Nu, dax för frukost!

Kommentarer
Postat av: Cax

Härligt att numera statshanna kan avnjuta någon dag på landet å känna av lugnet å stressen försvinna...(öh går det föresten med var var det;två hundar å tre katter?!) Jag tycker det låter urmysigt i alla fall å det var det ju när jag var där å mysigare e det säkert (då de renoverades en del när jag var där!)Ha det så gott så ses vi på fredag!

2008-10-15 @ 10:58:32
Postat av: anna

haha vilken färg ska din mamma ha nu då? blond? bara hon inte blir orange i håret nu när ni ska iväg :P ja jag tittade på den kragen du har men tyckte den kändes så lång och ljus, men blir nog fint med ett spänne :) ja jag vet inte vart jag ska leta riktigt. får se. ha det skönt på landet!

2008-10-15 @ 11:10:42
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Cax: haha jo men jag ska ut dit å försöka känna lugnet (me hysteriska djur som alla slåss om uppmärksamheten, hehe, men d e mysigt!) Blir väl lite skogspromenader å sådär! Ska se om jag inte kan ta några bilder därifrån oxå, de har fått d jättefint nu, du besökte ju mitt i all renoveringsröra, du får komma dit igen! =)

2008-10-15 @ 11:11:23
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: natta-lee

ha en fin dag tjejen =)

2008-10-15 @ 11:13:14
URL: http://fanzyface.devote.se
Postat av: anna

den var ljusare än den på gina och lite smalare, men fin :) det lät som en nice temperatur! nu ska jag sticka iväg till skolan sen leta brosch! hörs sen :) bonde-kväll ikväll ju, säker du inte ska komma? ;) hehe

2008-10-15 @ 11:15:10
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0