Skogspromenad

Har just bränt av en runda i skogen me pappa + hundarna i släptåg å en å annan katt när han orkade hänga på =) Höstigt värre me gulnade löv, svampar, vitmossa å fuktig dimma. Kvällen fortsätter i höstmysets tecken me TV-kväll alá Bonde Söker Fru & Generation Fett =)

Satt å pulade (kalmaritord eller?) me nya mobilen förut å hade höga tekniktankar om mig själv å skulle ladda över lite låtar från datorn till den för att bl.a. ha som ringsignal; hittade låtarna, valde ut de bästa, lyckades överföra/synkronisera, såg dem ligga i mappar på mobilen, men där tog mina framsteg abrupt stopp; "inga filer i mappen", suck, alla mapparna tomma å jag får fortfarande dras me min jazzsignal - heeeelp meee!! För övrigt e jag mkt nöjd me den, då jag kan: 1.Ta foton me bra kvalitet 2.Videofilma 3.Lyssna på musik via högtalare (asgrymt då vi festar på vagnen in till stan å inte vill komma av oss i partystämningen!). Mindre bra e dock för stunden: 1.Jag fick bara plats me 5 låtar 2.De 5 låtar jag lyckades överföra hittar jag inte på mobilen 3.Min ringsignal e i dagsläget pinsamt lam. Haha, verkar jag fokusera på fel sorts funktioner me min mobil eller vad?! =)

Nähä, nu blir d TV-kväll för hela slanten! So long!


Jag med Zigge (ett utav djuren här på torpet)

Kommentarer
Postat av: mamma

det var väldigt vad slö han ser ut Zigge, var han med på hela rundan eller? Du håller igång lite varje dag här i Kalmar, det är bra och nyttigt. Ha det så skönt ikväll,ska bli rikligt med regn inatt men därefter blir det fint väder igen med sol. Puss

2008-10-15 @ 19:13:30
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: mamma

2008-10-15 @ 19:14:09
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: all släkt från pappas sida bor i kalmar (utom vi, haha!) och pappa växte inprincip upp där! :) vi har sommarstuga i böda, om du har varit där vet du kanske var the famoouuuus skoaffären ligger, haha? ;) man kan hoppa av bussen precis där. våran sommarstuga ligger precis där :)

2008-10-15 @ 19:23:57
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: natta-lee

tack =) ha en mysig kväll =)

2008-10-15 @ 19:30:45
URL: http://fanzyface.devote.se
Postat av: Hanna

Mamma: Jo, Zigge var me en stund på slutet men han orkade inte så mkt å klagade bara högljutt mjauandes bakom oss hela tiden, hehe. Kolla in mitt inlägg "shoppingsug" så ser du ett litet urval från klädkedjan som jag vill besöka i N.Y. Forever21 heter d om du vill söka upp på karta å skriva ut? Puss!

2008-10-15 @ 19:45:59
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Cax

HM KÄNNER IGEN ,MIG! Lyckats installera music programmet som krävs ska ladda ner låtarna (får 5 gratis) valt ut dem med omsorg, beställda å klara bara att fylla i koden som jag håller i min hand å han säger att koden inte finns när jag har beviset i mina händer...suck varför var jag inte född till datorsnille

2008-10-15 @ 22:17:50
Postat av: Hanna

Cax; haha jag vet, d har en tendens att lixom rulla på så hiiimla smidigt i början så man lixom börjar få upp hoppet om sig själv lite, kanske t.o.m. tycka att man börjat behärska tekniken allt mer på äldre dar å sen bara - pang - totalt fel ute var man å man får återigen erkänna hur pinsamt teknikdum man e...men men, man kan ju inte va bra på allt! ;)

2008-10-16 @ 11:16:21
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0