Reunion!

Ikväll står d Reunion på schemat - d innebär att vi; 4 tjejer ifrån gymnasietiden, ska ha en liten get-together å laga middag å umgås! Sist vi träffades tillsammans alla 4 var väl...tjaa, just på gymnasiet typ, hrmm, helt klart dax å återses i samlad trupp!

För å komma i rätt mood, hehe, rotade jag upp gamla fotoalbum (digitalkameran var ju ännu inte uppfunnen, vi snackar liksom 7 år tebax i tiden nu), så jag har alla kort duktigt insatta i fotoalbum minsann! För å kunna dela me mej av dem var jag tvungen att ta kort på korten, hehe, så kvalitén e ju därefter, men here we go...

Back in the good(?) old days!


Alltså; e d NÅN som kan förklara grejen me nummer-tröjorna?! Jag råkar faktiskt veta (ha bildbevis) på att jag inte var den enda att klä mej så...

Nu måste jag göra mig gå-utanför-ytterdörren-iordning, så blir d fix inför kvällens bravader senare.

Kommentarer
Postat av: anna

haha vad du ser liten ut :) och nej numrena kan jag inte förklara hehe. ja elelr hur, kenza är så överskattad och tråkig. nu är jag i hálmstad´, det du!

2008-10-17 @ 11:33:34
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Lars! ♥ Din då?



Vad kul att träffa de igen!

2008-10-17 @ 12:45:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja eller hur, här går det undan! jaj ag är supernöjd med min klnnigng, önskar jag hade mer pengar. alt som liksom är slut i gbg finns ju här hehe

2008-10-17 @ 13:53:56
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Cax

Haha nr tröjornas näste!! Ja varför hade man sånna på sig lixom?! Hua hemska kort, men man ser ju rätt ung ut så ja de e ju nårra år sen....Kul att ni ska komma ikväll!!

2008-10-17 @ 14:56:30
Postat av: Cax

Ps: Diggar min pose med ostbågen.....

2008-10-17 @ 14:57:54
Postat av: Hanna

Cax; ja din ostebågepose e ju grym, ungefär som "d tar vi en pinne på" =) Men asså, sa du att vi skulle komma runt 18.30??

2008-10-17 @ 15:05:30
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Fredrik

kommer littlemother oxå eller? Vad hände med henne?

2008-10-17 @ 17:38:01
Postat av: Hanna

Fredrik: hehe, nä d gör hon inte, fast din fråga e ju befogad, men jag e inte rätt person å fråga va som egentligen hände me henne. Men du däremot borde ju komma förbi?! =)

2008-10-17 @ 17:40:48
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Fredrik

bara ring om ni behöver nån som lättar upp stämningen lite

2008-10-17 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0