Naturmänniska?

Av bilderna på mej själv att döma kan man lätt få uppfattningen att jag rör mig mycket ute bland djur & natur, älskar att påta i trädgårdslandet, har gröna fingrar å allt sånt där...MEN; d e bara en fasad! Ja, inte direkt medveten, heh, råkade mest bli så att alla bilderna av mej ser så "natursköna" ut som om jag inte gjorde annat än att gå barfota i gräset eller botanisera bland rosor...men d e som sagt mest som d ser ut på ytan...Annars e jag egentligen mycket inomhus å rör mej mest inne i stan å bland andra asfaltsområden. Men nån gång då å då, som en kontrast till mitt vanliga liv, e d skönt me lite frisk luft! Förra helgen t.ex. gick i sundhetens tecken, då Linnea & jag tog båten ut till Brännö för att promenera å avnjuta en höstdag där. Jag hade inte hunnit hänga så mycket ute på öarna under sommaren (då turisterna flockas där som galningar), så d fick bli ett höstbesök istället, mycket mysigt!


Detta e alltså en pose å inget genuint rosintresse



Linnea låtsas plocka björnbär



Mot klassiska Brännö brygga



Lokalbefolkningens enda transportmedel: flakmopeden
(haha, jag låter som nån sorts antropolog som studerar
å häpnar över en kulturs beteende å levnadssätt)



Dagen avslutades med en fika på öns värdshus

Kommentarer
Postat av: anna

fin abilder! haha gillar att ni liksom fejkar på bilderna :P

2008-10-10 @ 13:27:03
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, japp å d hymlas inte heller me att vi faktiskt fejkar! ;)

2008-10-10 @ 13:42:33
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha! det blev tyvärr inget åka av med grabbarna på värdshuset på deras flakmoppar...får bli en annan gång!

2008-10-10 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0