Klipp, klipp...

Har varit vaken sen 05.45 å nu e klockan 01.30...gäääsp...Ögonlocken e tunga å halvvägs stängda (har de varit ända sen i eftermiddags) men exakt HUR sakta jag blinkade blev uppenbart under filmen ikväll (vilken för övrigt var The dark knight), då Anna frågar mej om en scen å jag inser att den totalt har gått mej förbi - helt enkelt för att jag blinkade så långsamt! Haha...Behöver jag berätta att jag hade vissa svårigheter i hänga me i handlingen??

Nu ska jag lägga mej, utan å ställa nån väckarklocka, såå skönt! Dock rätt tight tidsschema imorrn, men d e DÅ d...

Gonatt!

Ps. Tack Anna för all hjälp me designen å alla nya heta låtar till mp3n! Alla tiders! :)


Anna & jag i somras
Lite brunett vs blondin

Kommentarer
Postat av: anna

haha jag sa ju att du skulle ta på datorn när du kom hem. självklart när man kan sova hur länge man vill så vaknar man vid nio. men äsch är pigg ändå :)

2008-10-10 @ 09:47:16
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0