Jag blir ett litet frosserimonster

Uhhh shit, jag går ju omkring å e konstant mätt, hinner aldrig börja känna nån hunger förrän d e dags för nästa måltid å jag bjuds ju på allt å d e underbart gott så jag äter ju å äter å äter...Lycklig över att ha så mkt välagad mat å så mkt att välja på i kylen, ujuj, hetsätningstendenser typ, vill hinna smaka ALLT! =) Som idag t.ex. blev d sen frukost, nån timme senare svampomelett, nu ska jag iväg på fika hos Oskar & Marie (trycktes in mitt i alltihop) å sen blir d ju middag ikväll me tjejerna.  Fattas bara att mamma vill trycka i mej nåt när jag e hemma å mellanlandar hos henne, hrm. E ju alltid så; när man träffas å ska umgås ingår mat/fika som en social del i d hela, så just nu känns d som jag e på mat-roadtrip från den ena dörren till den andra, hehe. Ovanpå allt detta matintag hinner jag heller inte träna som vanligt (öhh läs: den träningsrutin jag började etablera under en veckas tid, hehe) å just nu känner jag faktiskt ett stort träningssug; köra ett riktigt hårt pass där man får svettas ordentligt me bra musik dunkandes i öronen i takt med pulsen!  Och ojoj, känner jag så här redan NU, efter några dagar i Kalmar, hur ska jag då inte känna efter 1 vecka i USA - fetmans hemland typ?? Jaja, omeletten ligger som en varm, omfamnande deg i magen å gör mig lugn för stunden, d där får jag ta hand om sen =)


Nyplockad svamp direkt från skogen utanför.
Tror ni JAG har samlat in den? Nä, jag bara äter den!


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Johan är cool! ^^

2008-10-17 @ 14:31:53
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: linnea

nu när blondinbella slutat blogga så kommer jag att följa din blogg istället...ha så bra over there! kramar!

2008-10-17 @ 16:24:15
Postat av: Hanna

Linnea: haha, ja va bra, jag tycker d e så kul me kommentarer på d jag skrivit å jag svarar dej under samma inlägg som du har kommenterat så då kan vi ju hålla en viss kontakt här! =) Ha d så himla gött i Wien så ses vi när båda e back i götet! =)

2008-10-17 @ 17:09:22
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: anna

haha känner igen de där. man får ju passa på när det finns så mkt gott :) hoppas ni får kul ikväll! nu ska jag snart sätta mig på tåget tillbaka till gbg.

2008-10-17 @ 17:14:50
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh men jösses vad gott med svamp! shit vad jag blev sugen nu.. är så fruktansvärt hungrig :) haha

2008-10-17 @ 17:15:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: stina

vassego..å va gott med svamp..mumma

2008-10-17 @ 17:59:40
URL: http://kittygitty,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0