I mina öron...

Kändes som tågresan gick riktigt fort för en gångs skull, säkert mkt tack vare nya å fräscha låtar i mp3n, lyssnades bl.a. på:

The Killers, Håkan Hellström, Kent, Shout out louds, Timo Räisänen, Moneybrother, Markus Krunegård, Familjen, Juvelen, Lars Winnerbäck,  Franz Ferdinand, Mando Diao, Justin Timberlake, Kanye West, Coldplay, Mika - vad sägs om den blandningen?

Musiktips just nu:

The Killers - Human (kan knappt vänta på nya skivan!)
Håkan Hellström - Brännö serenad, Himmel blå himmel blå (eller ja vilken som helst me Håkan egentligen)
Kent - Vy från ett luftslott (Snart desperat efter en ny spelning me dem)
Timo Räisänen - Fear no darkness + My Valentine
Markus Krunegård - Den som dör får se (helt klart vettig reflektion, för övrigt väldigt späckade texter)
Juvelen - Hanna (me tanke på titeln - behöver jag säga varför??)



Grym bild på Juvelen

Kommentarer
Postat av: anna

att du skulle bli så såld på juvelen trodde jag inte när du rådissade honom första gången jag spelade honom för dig ;) och kul att du gillar markus kyrkogård! den är grym :)

2008-10-13 @ 21:58:46
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja jag är för trött för att lämna datorn så sitter här :P jo det är väldigt sant.

2008-10-13 @ 22:06:40
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha. du jag har inte ens BD på datorn.

2008-10-13 @ 22:12:12
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0