D börjar ljusna...

Brr, kolsvart å iskallt ute imorse, nu börjar man dock se lite himmel å den e faktiskt ganska blå! =) Imorrn ska d bli snö i götaland, kanske lite mer inåt landet, men ändå; snö i granntrakterna!!

Idag när klockan ringde 05.30 skrockade mitt halvvakna jag lite för sig själv, tänkte: "haha, stackars sate som ska upp vid den här tiden, tur att d inte e jag", insikten slog mej hårt några sekunder senare, bara till att masa sig upp, enda motivationen just då var: ikväll får jag lägga mej igen! Men innan d e dax för sänggående ska först jobb + träning klaras av, sen imorrn har jag sovmorgon - himmelskt!

Kommentarer
Postat av: Far

Go dagens!

Tillbaka i stugvärmen, min väckarklocka ringde 04:15 så jag har oxå varit i morgonvacumet...hua men nu e brasan tänd så myset sprider sej o gör ögonlocken såååå tunga. Ute e d ett jäddrans väder...hua igen

Ha d så bra som d går

2008-10-30 @ 12:13:40
Postat av: Hanna

Pappa: åh en brasa, perfekt dag för d! Jag ska snart luncha, blir soppa - höstigt värre! =)Sen har jag helg (ända fram tills jag rings in när nu d blir) så jag ska inte klaga över ledigheten! =)

2008-10-30 @ 12:18:10
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0