2 timmars sömn...

Ujuj, ja natten var inte rolig, la me runt 23.30, sen låg jag å kollade på tv, kollade upp i taket, kollade klockan, bytte kanal, släckte lampan å blundade, upp på toan, kollade klockan igen - å förfasades över hur mkt den var å hur lite tid d var kvar innan alarmet skulle börja skorra intill mej! 05.10 vaknade jag me 10 minuter tillgodo innan väckarklockan skulle börja ljuda, å då var d bara till å slänga benen över sängkanten å vingla upp, gäääääsp! Ut i endast 3,9 grader, sätta sig på vagn 1, byta till vagn 2, därefter buss, brrr...Till jobbet kom jag så slutligen iaf å nu sitter jag här å har lunch. Idag e en riktigt lång dag me jourmöte + handledning strax efter att jag slutat jobba. Å imorrn ska jag på d igen, upp i samma arla morgonstund, blir yr bara jag tänker på d...

Bonde har jag iaf å se fram emot ikväll, e dock rädd att jag inte riktigt hinner hem till d, men då e d ju en otrolig lättnad å veta att d ligger på nätet å väntar på mej!

Kommentarer
Postat av: anna

plugget går okej, men nu har jag paus :) usch två timmars sömn lät inge bra. hoppas du kan komma ikapp med sömnen inför helgen. då får du inte va trött ju! :) ja bonde ska bli skitkul! men vi får diskutera på msn sen. blir nog hemma jag med och tittar.

2008-10-29 @ 13:45:57
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0