Ledig vecka

God morgon! Japp, helt tom vecka på jobbfronten framför mej, vill dock bli inringd så jag får tjäna lite pengar, så jag e redo för å köra ett pass om jag behövs. Idag ser upplägget iaf ut som så att jag ska plocka grejer på plats här hemma (läs: stuva undan d mesta upp på vinden), ut på en promenad (funderar på antingen genom slottsskogen lr röda sten), in via stan (kanske hoppar in i nån skoaffär om desperationsbehovet efter stövlar kommer över mej igen), hem till Linnea för å laga middag å höstmysa lite.


Pelikanerna i slottsskogen en solig höstdag nån månad tillbaka

Kommentarer
Postat av: marie

åh, vad avundsjuk jag blir! vill oxå vara ledig. vad ska du hitta på då rå?

2008-11-03 @ 11:12:09
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0