Helg i festens tecken

Efter att närapå ha varit vaken ett dygn igår, så sov jag fram tills kl 12 idag, inte mer än rätt, hehe. Nu fick jag dock lite bråttom upp för å fixa å dona inför min kompis ankomst ikväll; behöver verkligen städas här (enda gångerna jag tar tag i städningen på allvar e just när någon kommer på besök, så nu har d inte blivit städat här sedan carin var på besök, heh). Hur som helst kommer jag få träffa mina barndomsvänner, madde å kicki, i helgen, då de hälsar på mig i gbg! Planerna vi har e typ "trivseldricka" ikväll (lugnt), stan imorgon, laga god 2-rätters-middag, festa & gå ut på lördag kväll! D blir kanon d!



Kicki, jag & Madde senaste gången vi 3 var samlade i Götet
Här samsas vi om en daiquiri (blir nog samma ställe ikväll)



Här e vi senaste gången vi befann oss i samma stad,
dvs Kalmar under midsommar

Kommentarer
Postat av: anna

haha trivseldricka. det var nåt nytt ord :P

2008-10-10 @ 12:28:30
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ja d betyder alltså lugnt dricka...men nu när jag tänker efter låter d lite roligt...om lugnt drickande e trivseldricka - hur otrevliga menar jag då att våra riktiga fester e?? =)Då dricker vi helt enkelt inte för å ha trevligt, utan för andra syften, hehe...

2008-10-10 @ 13:15:41
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0