Glöm stan - fast i tvätthelvetet!

Kan ju glömma att jag ska få åka in till stan å shoppingstrosa lite...lycklig över att ha fått tag på en tvättid idag stuvade jag in ALLT jag äger å har i klädesväg för att få d rent, trycker på start, men what, inget händer?! Suuuuuuck, tvättmaskinerna e helt döda, bara till å lyfta ut allt som jag sorterat å ner me d i tvättsäcken igen å boka ny tid (om d fortfarande finns en??), men vad nu?? nähäääää, luckan går inte att få upp!!! ALLA mina kläder e fortfarande skitiga å intryckta i maskiner som omöjligt går att öppna - vad göra??!! Ringt hyresvärd å sitter nu å avreagerar mig här...klurar på vad jag ska ha på mej på jobbet och jourmötet imorgon, två alternativ finns: 1. nyköpt nyårsklänning (kanske lite väl uppklätt??) 2. nopprig morgonrock (kanske lite väl trashigt??)

Jaha, försöka se d från den ljusa sidan ja, hrmmm...nu har jag ju mer tid till å öppna min post å fixa me räkningarna...jippi!

Resten av dan får gå åt till å vänta på hyresvärd (kikar ut genom fönstret titt som tätt för å se om d kommer nån sgs-bil, vill inte frivilligt möta upp vaktmästaren så som jag e klädd nu) samt blogga (d sistnämnda e ju inte helt fel iaf)

Snälla ni, make my day!!

(Gör en storstadspojken å sätter in en upp-googlad bild, hehe)

Kommentarer
Postat av: anna

åh hatar när det där händer! mina kläder har också fastnat en gång, paniiik eller vad. hoppas gubben kommer snart iaf!

2008-10-28 @ 13:58:22
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Cax

nä vilken misär...skickar tycka synd om dig tankar!

2008-10-28 @ 15:32:04
Postat av: Hanna

Cax: TACK! D e väldigt frustrerande, men nu ska jag ner å göra ett nytt försök, lyckades få en till tid, håll tummarna för att d inte krånglar mer!

2008-10-28 @ 16:00:17
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: silly

ja måste fan lära mig & tvätta snart o alla de där jävla märkena som står på lapparna på kläderna, azzåh ja fattar inget! haha

2008-10-28 @ 16:08:23
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0