Den här dagen...

Hyfsat tajt tidsschema den här dan som sagt, å här sitter jag nu å spenderar flera timmar på bloggen...Blev så uppe i inläggsskrivandet att jag glömde bort halva frukosten här bredvid, så nu e väl havrefrasen lagom degiga, hrmm...

Den här dan ja, måste städa å fixa inför kickis ankomst, träna (blir d gymmet eller powerwalk?), duscha/göra mig "trivseldricka-fin", spana in Idol(!), åka å möta kicki vid tåget, ut å dricka daiquiris (lär mig aldrig att stava till ordet så får googla upp d varje gång, för hittills har d faktiskt använts väldigt frekvent i bloggen, heh). För övrigt e d tydligen Kulturnatt i götet, undra vad d kommer innebära för oss som inte ska gå på d, men ändå befinner sig inne i stan?? Ikväll känner jag  att jag måste ha sittplats på stället där vi nu hamnar, men inte nog me att vi själva måste få plats att knö oss ner nånstans, nejdå, kickis bagage (som EJ e på hjul) ska för övrigt följa me oss ut...

Nu ska jag äta havrefrasdeg å klura ut om vädret tillåter powerwalk i slottsskogen (som den naturmänniska jag e, öhhh) eller om d får bli till att springa på löpband inomhus.

Bilder tagna från mitt fönster med en veckas mellanrum
Definitivt olika lockande väder


Fin höstdag


Dagens väderprognos som bara får mig att vilja stanna inne under filten,
men ICKE!

Kommentarer
Postat av: anna

ja usch för det här vädret. blir helt deprimerad.

2008-10-10 @ 15:54:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Cax

coolt att löven har ändrat färg helt...ja man känner sig som vädret de kan ingen annan säga nått om...

2008-10-10 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0