De taffliga försöken fortsätter...

Haha, ja d går ju som d går me allt d tekniska bakom en blogg...har i alla fall fått A till å bli lyrisk (tjaa, hoppas d var d hon var??) över å hjälpa till me utformningen, hehe...d bloggen hittills (under sina 30 min långa existens) har givit mej e:
* en stor dos av frustration * nerbitna naglar (som jag varit så nöjd över att jag lyckats spara ut under nån månads tid nu, suck). Men en positiv effekt som jag hoppas få ut av den e att lära mig leva med å visa upp mina brister å fel! Jo, men jag hatar att inte kunna klara av saker å ting (kvittar vad d e för nåt) å att dessutom SKYLTA me sina fel så som man gör nu när man publicerar fula inägg....huuuu...så hoppas nå personlig utveckling eller nåt på den fronten, hehe...Ska dessutom försöka undvika att prata i "man-form" å istället stå för att d e JAG som publicerar fula inlägg å inte nån oidentifierbar "man" som man bara drar till me för att själv slippa stå tillsvars...haha, nu skrev jag d igen...

Ok, lämnar d där för ett tag...verkar ha en liten "medarbetare" som sitter å mixtrar me foton på mej som sedan ska användas här så jag låter d ha sin gång...spääännande!! Jag skickar över foton till henne å så får jag se va resultatet blir...godkänner dock inte vad som helst...inte för att jag själv direkt hade kunnat göra d bättre, men ändå...

Nu e klockan rätt mycket å diskberget har inte blivit mindre (var den främsta anledningen till att jag bestämde mej för att ta tag i bloggstartandet faktiskt, även om jag länge har velat starta en, heh...jag ville helt enkelt slå ihjäl tiden me nåt annat - å mkt roligare - än disk!!) Nu ska jag hoppa ur pyjamasen (ja jag e medveten om att klockan snart e 14, hrm) å på me träningsoutfiten å sen iväg å köra ett aerobic-pass, riktigt laddad faktiskt! Ikväll blir d Bonde-premiär me kompisarna å matlagning till d, underbart!

Kommentarer
Postat av: anna

ja bonde blir underbart :D som jag har längtat!

2008-10-08 @ 15:03:39
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

nu har jag gett dig en "bas" i designen. med den här kan man ändra lite som man vill och ändra färger, textstil och sådär- kanske ser lite tråkig ut nu, men får ju ändra bakgrund och rubriket och lite sånt där sen :)

2008-10-08 @ 16:42:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh vännen, jag såg d!! Kände knappt igen mej själv, hehe, nämen asså, skitbra!! Vill gärna ha nån flashig bakgrund me mönster på, d får vi leta efter! TACK TACK! Ses snart!!

2008-10-08 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0