New York-bilder del 1

Första delen av N.Y-resan i bilder:

Så här inleddes alla våra dagar; en rejäl amerikansk frukost me ägg, stekt potatis, bacon, omelett & toast. Därtill en kopp kaffe och färskpressad juice så var vi laddade för turistande & shopping dagen lång!


Vi turistade genom hop on hop off-bussarna å fick se en stor del av manhattan från busstaket, här nedan e vi vid times square.


Grymt mkt folk å trafik å högt tempo; härligt! De gula taxibilarna åkte vi en hel del.


Likväl som vi hade ett frukostställe där vi alltid åt hade vi för vana att ta en fika på Starbucks en gång om dagen! Tillsammans hann vi testa en hel del av deras olika kaffesorter & bakverk, mums!


Detta e vårt första Starbucksbesök under veckan & det låg precis vid ground zero (som förövrigt inte var så mkt att fota, då det mest var en enda stor byggarbetsplats i dagsläget).


Fler bilder kommer! Nu lider jag av svår(!) jetlag å måste försöka komma i säng! Vi hörs imorgon! God natt!

Kommentarer
Postat av: anna

åh starbucks, härligt :D hoppas du lyckats sova bort lite jetlag nu , godnatt!

2008-10-28 @ 00:06:14
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

nej synd att du inte kan trän avid =/ jag vet inte om jag hinner stan innan. måste plugga och så, men vi hörs och bestämmer nåt imorrn :)

2008-10-28 @ 00:07:25
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Hej gumman.

Vilka härliga bilder du fått ihop. Visst hade vi det mysigt och roligt och spännande listan kan bli hur lång som helst. Tack för en underbart trevlig vecka och ha det kanon.

Var rädd om dig

Puss från mamma

2008-10-28 @ 08:08:33
Postat av: Far

Morn Hanna

Hoppas natten varit givande. Kul med sem.foton, hade du inte kameran med till Färjestaden....hmm

Ha d gutt

2008-10-28 @ 08:41:24
Postat av: Cax

å loves it! Starbucks e bäst! En tall chocolate coffea mocha eller nått sånt var min favvo å så strawberryfrappucchino åxå så klart! Nå när kommer shoppingfynden upp?! Vill se vad du shoppat för coola saker! (ej hört nått nytt om mitt schema om när jag jobbar i helgerna i november men återkommer, pöss!)

2008-10-28 @ 09:38:43
Postat av: Hanna

Cax: ja så härligt att d lixom verkligen låg ett starbucks i varje hörn oxå, så man behövde aldrig leta om d! =) I dagsläget e jag iaf ledig den där helgen i november å skulle tycka d var jätteroligt om du kom på besök, så hör av dej så fort du vet så jag i så fall håller helgen fri! Puss & kram!

2008-10-28 @ 11:03:46
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Hanna

Pappa: ja natten var väl sådär, hade typ migrän innan jag lyckades somna å idag mår jag fortfarande bara halvbra, lite stressad över att morgondagen kommer vara späckade från morgon till kväll (me tanke på hur jag mår nu). Idag blir d en del fix me uppackning å tvätt! Jag hade faktiskt inte ens me mej min egna kamera till N.Y. utan förlitar mej på de andras bilder!

2008-10-28 @ 11:05:30
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mamma: ja d var en helt underbar vecka, toppen på alla sätt! Dessa foton e ju de från Lasses kamera, hoppas jag får resten från Marie snart! =) Puss!

2008-10-28 @ 11:06:26
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Far

svt1 kl.21:00 i kväll...?

2008-10-28 @ 11:08:11
Postat av: Hanna

Pappa: åhhh, tack för tipset! D ska minsann kollas in! Hade helt missat d annars!!

2008-10-28 @ 11:16:00
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: andrea

få gratis presenkort på HM och Ginatricot genom att samla poäng, prova det http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=85625

ha det bra:D

2008-10-28 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0