New York-bilder del 2

Asså nu känner jag mig på bättre humör; kläderna håller på å tvättas, en powerwalk genom slottsskogen me höstsolen i ansiktet piggade upp, the killers i högtalarna, en kaffe i handen och en upptäckt att sista "bonde söker fru"-avsnittet, som jag missade, går att kolla in på tv4.se! Mmmm...

Slänger in några fler bilder från resan:

The Empire State Building sett från busstaket - så mäktigt högt att d var svårt att fånga på kort om man inte var rätt långt ifrån d


Utsikt över en del av Manhattan från ESB


Med duvor i förgrunden


Mamma & jag uppe på 86e våningen (jag har för övrigt på mej min nyshoppade höstjacka här - fler bilder på den och övrig shopping kommer)


Mamma, Oskar, jag & Marie. Vi spanade in Frihetsgudinnan från ovan, var tänkt att vi skulle åka ut till den oxå, hade t.o.m. köpt biljetter och tog oss ner till färjeläget, men då hade båtarna slutat gå =( Får bli nästa gång!


Fler bilder kommer framöver! Nu ska jag kolla in gruppdejten i Bonde!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är så härligt att kolla på alla bilderna och drömma sig tillbaka till storstaden.Jag vill redan dit igen.

Nu har jag alla bilderna samlade och ska bara bränna ut dem.

Sen kommer de en skiva i din brevlåda =)

2008-10-29 @ 23:10:06
Postat av: Hanna

Marie: ja gud ja, jag e fortfarande helt lyrisk å lever kvar i min N.Y.bubbla =) Vill absolut dit igen, snart! Jag menar; hallå, New York utan å ha sett frihetsgudinnan - d räknas ju inte! ;) Mkt tacksam över att ni samlat ihop alla bilder å bränner ut dem, 1000 tack, hur kul som helst å ha!! Kram!

2008-10-30 @ 09:35:36
URL: http://zubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0