Adrenalinet pumpar inte direkt av "lugna favoriter"

Jominsann, träning blev d! En ofrivillig "powerwalk "(fel vagn på fel spår å jag kom fel) i regnet med paraply (ja, ENA armen kunde jag i alla fall powerwalksaktigt slänga me, heh), uppför berget å fram till Friskis. 60 min på gymmet - men till vadå??!! Jo, nån blandning mellan ena stunden nån dansbandslåt å andra stunden nåt släpigt hämtat från typ lugna favoriter, å volymen var lixom alá bakgrundshissmusik!! Å just idag hade jag inte heller me mej min mp3, eftersom hörlurarna funkar så dåligt! Jag kan bara instämma me Linnea som förra veckan, efter ett sjukt dåligt spinningpass, droppade kommentaren: "Man kan lixom inte bli svettig till Den siste mohikanen!" Så sant, så sant! Extra störigt blev d dessutom när jag under min avslappning/stretching hör A-ha:s Take on me skråla ut ur högtalarna - den hade jag lixom kunnat ge järnet till, hur grym låt som helst!! Men nejdå, då befann jag mig istället i liggande ställning på skumgummimattan å fick motstå impulserna att stampa takten me foten, eftersom d faktiskt var avslaaaaappning jag sysslade med...

Jaja, jag blev faktiskt riktigt trött ändå, även om d e svårt att avgöra efter promenaden hem om d e svett eller regn som klibbar =)

Men nu till d absolut bästa träningsmomentet, nämligen..............


.................fylla i min träningsöversikt,
betrakta den en stund å känna mej duuuuktig

Ps. Jag vet att d e den 10e idag, fyllde i fel först bara för att jag inte tränade igår (latmask)

Kommentarer
Postat av: Far

D här har du/ni gjort riktigt bra.

Men d röda blomstren som bakgrund...hmm. Kul att få ta del av ditt sunda/osunda leverne i Götet...ha.

Svårt o bli svettig till den sista mohikanen...kul,kul

2008-10-10 @ 18:47:41
Postat av: Far igen

Jahapp..så ligger du överst på listan för mina favoriter

2008-10-10 @ 18:52:45
Postat av: Cax

Hutt Hanna behöver komma hem till kälmaa å slappna av lite huen å träna VARJE dag icke! På fredag e de REUNIONTIME! Alla kunde vilken succé!!!

2008-10-10 @ 22:10:33
Postat av: anna

du vet om att det inte är bra att träna för mkt va? ;) särskilt inte i början hehe



svar: ja ibland får man uppdatera sidan så det funkar.

2008-10-11 @ 08:55:48
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha okej då så ;) nu ska vi ner på stan och kika lite. ses kanske där!

2008-10-11 @ 10:47:30
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-11 @ 10:55:09
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Matilda

Härligt schema! :D :D

2008-10-12 @ 12:03:21
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Robin

Vad duktig du är :)

2008-10-12 @ 13:20:32
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0