Min önskelista!

Jag fortsätter slänga in mina önskejulklappar som på löpande band. Smycken i alla dess former e mkt uppskattat, här har jag hittat några riktigt snygga på www.chique.se Bara till att beställa därifrån - jättesmidigt!




De på översta raden i silver önskar jag mig mest!
Haha, låter likadan som när jag var 5 år å julens leksakskatalog hade kommit, då kryssade jag för i stort sett allt (förutom bilarna & actiongubbarna) å sen ville jag ju ha en docka lite mer än en annan å då började jag använda mig av ett stjärnsystem, där 5 stjärnor betydde att jag ville ha den allra mest, 4 lite mindre osv, hehe, ungefär så tänker jag nu oxå 20 år senare :)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Åå, vilka fina! :D

2008-11-06 @ 15:33:37
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; hihi, förstår det! :D

Hmm, ja det sägs att den ska vara inatt...så jag antar att den är då xD

2008-11-06 @ 15:40:31
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman. Fick ditt sms ang tågtider till kalmar vid jul. Jag kommer och hämtar dig, du är såååå välkommen. Du får väl komma överens med Jens hur ni ska lägga upp ert boende endera hos mig endera hos pappa.I värsta fall har vi en uppblåsbar madrass. Ha det jättebra. Puss puss puss

2008-11-06 @ 15:50:28
Postat av: mamma

Hej gumman. Skickade en kommentar nyss men den verkade inte gå igenom. Gör ett nytt försök. Jag hämtar dig vid tåget den 21dec, du är såååååå välkommen. Du får väl komma överens med Jens angående boendet hos mig endera hos pappa. I värsta fall har vi en uppblåsbar madrass. Det ordnar sig. Ha det jättebra. Puss puss puss

2008-11-06 @ 15:54:00
Postat av: mamma

2008-11-06 @ 15:54:25
Postat av: mamma

2008-11-06 @ 15:57:13
Postat av: Hanna

Mamma: ja just d, jens ska ju ha boende då oxå, hehe, men d löser vi! Va tycker du om min önskelista då? :) Puss

2008-11-06 @ 15:59:17
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: mamma

jo det är väldigt mycket fint, men kom ihåg att du redan fått din födelsedagspresent av mig. Men någon liten mer present kanske det blir.Ha det så trevligt hos Linnea, det är skönt med tidiga mornar, man har hela dagen framför sig. Njut av dagen. Puss puss puss

2008-11-06 @ 18:04:42
Postat av: Linda

Vilka snygga smycken!

2008-11-06 @ 18:29:18
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Skulle precis kommentera dom fina smyckena som du valt ut när jag såg att ni diskuterat sängplatser över jul. Jag och Oskar har ju ett gästrum som står tomt. Där får gärna någon av er bo!

Hur som helst så va smyckena jättefina, jag skulle också vilja ha allihop:)

2008-11-07 @ 12:02:55
Postat av: mamma

Hej gumman, vet inte vad jag gör men jag får inte iväg mina kommentarer, får försöka flera gånger. Fina presenter du önskar dig men glöm inte att du redan fått din 25årspresent men någon liten present kanske det blir. Ha det bra vännen puss puss puss

2008-11-07 @ 12:49:56
Postat av: mamma

jag får bara tillbaka den med orden din kommentar visas inte förrän bloggägaren godkänner den?????????????? Puss puss puss

2008-11-07 @ 12:51:44
Postat av: Hanna

Mamma: jaaa jag vet, men d här e ju inför jul oxå! ;) Såg du Maries gulliga erbjudande om sängplats i kommentaren under dej? Löser sig gör d iaf! Puss!

2008-11-07 @ 13:12:28
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Hanna

Marie: åhh tack va snällt! Ja vi får se hur vi löser d, men löser sig gör d ju då iaf! Ja smyckena vill man ju ha hela bunten! :) Allt bra annars?

2008-11-07 @ 13:13:25
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mamma: ja står d så så e allt ok, jag ska godkänna allas kommentarer först innan d visas, d funkar så! Sen svarar jag dej under samma meddelande som du har kommenterat så vet du vart du kan hitta d!

2008-11-07 @ 13:15:09
URL: http://zubble.blogg.se/
Postat av: mamma

ja jag såg Maries inslag nu, hon är alltid lika gullig och omtänksam. Puss puss

2008-11-07 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0